Schaub, Michael (2024)
Vortragsreihe „Heizungserneuerung“.
Kraft, Jana; Waibl, Paula; Meißner, Karin (2024)
BMC Complementary Medicine and Therapies 24, 210, S. 1-14.
DOI: 10.1186/s12906-024-04493-3
Zagel, Christian; Stübinger, Johannes ; Haase, Sarah; Grosch, Christian (2024)
Future Skills mit Online-Angeboten lehren und lernen, Schlaglichter aus Wissenschaft, Wirtschaft und Schule.
Schaub, Michael (2024)
HLH 75 (06), S. 37-41.
DOI: 10.37544/1436-5103-2024-06-37
Schaub, Michael (2024)
Die GG Eventexperten (Podcast) #19.
Pfeiffer, Antonia; Popovici, R. M.; Vogel, A.; von Hasselbach, Yumiko; Beissner, F.; Meißner, Karin (2024)
Pfeiffer, Antonia; Popovici, R. M.; Vogel, A.; von Hasselbach, Yumiko; Beissner, F....
Complementary Medicine Research.
DOI: 10.1159/000539408
Aschl, Franz; Müller, Johannes ; Hammad, Grégory ; Oexle, Konrad ; Engelmann, Maximilian ; Meißner, Karin; Winnebeck, E. (2024)
Aschl, Franz; Müller, Johannes ; Hammad, Grégory ; Oexle, Konrad ...
Conference "Society for Research on Biological Rhythms (SRBR) Biennial Meeting", San Juan, Puerto Rico, May 18-22, 2024.
Pampel, M.; Herrmann, Sarah; Kohls, Niko; Meißner, Karin (2024)
Journal of Craniomandibular Function 16 (2), S. 133-144.
Böck, Felix; Landes, Dieter; Sedelmaier, Yvonne (2024)
(2), S. 187-196.
DOI: 10.5220/0012556100003693
Learners in higher education tend to become an increasingly heterogeneous group. Paying proper attention to individual differences is a challenge that may be leveraged by individualized automated recommendations of learning elements. This presupposes some knowledge of the learners’ profiles which can be captured in so-called learner models. Yet, so far, there is no comprehensive overview of existing standards and their contribution related to learner models. This paper presents the results of a systematic literature research devoted to norms and standards in the area of learner models. As it turns out, 16 norms or standards have some relationship to learner models, 3 of them present their versions of a learner model. None of the standards and norms offers a comprehensive learner model, but in their entirety these models provide hints on reasonable contents and structure of learner models.
Kohls, Niko (2024)
Gesundeitstag 2024 der Stadt Coburg.
Albrecht, Matthias; Streuber, Stephan; Assländer, Lorenz; Streuber, Stephan (2024)
Springer Virtual Reality 28 (28).
DOI: 10.1007/s10055-024-01006-y
Zagel, Christian (2024)
IHK Abschlussfeier.
Schaub, Michael (2024)
Campus Design Open 2024 – Tag der Bauingenieure.
Stöver, Heino; Hößelbarth, Susann (2024)
Sammelband. 6., vollständig überarbeitete Auflage 6.
Kaemmerer, Harald; Kohls, Niko; Freilinger, Sebastian (2024)
Poster Presentation 57th Annual Meeting of the Association for European Paediatric and Congenital Cardiology to be held in Porto, Portugal, between 8-11 May 2024..
Stöver, Heino; Hößelbarth, Susann (2024)
Stöver, Heino & Hößelbarth, Susann (Hrsg.) (2024). Drogenpraxis, Drogenpolitik, Drogenrecht. 6. vollständig überarbeitete Auflage, S. 129-138.
Stöver, Heino; Hößelbarth, Susann (2024)
Stöver, Heino & Hößelbarth, Susann (Hrsg.) (2024). Drogenpraxis, Drogenpolitik, Drogenrecht. 6. vollständig überarbeitete Auflage, S. 251-261.
Stöver, Heino; Hößelbarth, Susann (2024)
Stöver, Heino & Hößelbarth, Susann (Hrsg.) (2024). Drogenpraxis, Drogenpolitik, Drogenrecht. 6. vollständig überarbeitete Auflage, S. 444-464.
Hößelbarth, Susann; Stöver, Heino (2024)
Stöver, Heino & Hößelbarth, Susann (Hrsg.) (2024). Drogenpraxis, Drogenpolitik, Drogenrecht. 6. vollständig überarbeitete Auflage, S. 285-302.
Hößelbarth, Susann; Stöver, Heino (2024)
Stöver, Heino & Hößelbarth, Susann (Hrsg.) (2024). Drogenpraxis, Drogenpolitik, Drogenrecht. 6. vollständig überarbeitete Auflage, S. 315-327.
Friedrich-Streib-Str. 2
96450 Coburg